Şehitler diyarını gezdiler

Afyonkarahisar Belediyesi tarafından 2016 yılında faaliyete geçirilen “Gez-Gör Afyonkarahisar” projesi kapsamında Orhangazi Muhtarlığı öncülüğünde 45 mahalle sakini şehitler diyarı Çanakkale’ye gitti.

Şehitler diyarını gezdiler Admin
Bu içerik 277 kez okundu.

Belediye tarafından organize edilen tarihi, sosyal ve kültürel geziler devam ediyor. Hayata geçirilen proje kapsamında Çanakkale’ye giden Orhangazi Mahalle sakinleri1 günlük Çanakkale gezilerinden mutlu döndü.Belediye tarafından tahsis edilen otobüs ve rehber eşliğinde Çanakkale Şehitliğini, Seyit Onbaşı Şehitliğini ve Konya Üniversitesi tarafından yaptırılan temsili hastaneyi ziyaret eden mahalle sakinleri bilgilerini tazeleyerek kentte geri döndü.

Dualar edildi

Çanakkale’ye düzenlenen geziyle ilgili bilgiler veren Mahalle Muhtarı Yüksel Sivri, 1 günlük gezilerinden mutlu döndüklerini belirtti. Kendileri için cephede canı pahasına savaşan şehitler için dua ettiklerini belirten Muhtar Sivri; “Gez-Gör projesi kapsamında Çanakkale’ye gezmeye gittik. Belediye Başkanımız Burhanettin Çoban’a ve bizim gitmemize vesile olan yetkililere çok teşekkür ediyorum. Yağışlı bir havada 45 kişi gittik. Çok güzel bir tur oldu. Ben ve mahallemizin yaşayanları mutlu oldu. Biz buradan gece yola çıktık. Sabah 07.00’de Çanakkale limanına vardık. Oradan feribotla karşıya geçtik. Orada bir kahvaltı yaptık. Daha sonrada bizim için cephede canları pahasına mücadele verenlerin şehitlerimizi ziyaret edip, onlar için dua ettik.Orada 35 tane şehitlik var ben tüm vatandaşlarımızın oraya giderek o maneviyatı hissetmelerini isterim. Çok güzeldi. Daha sonra Konya Selçuk Üniversitesi’nin yapmış olduğu temsili hastaneye bir ziyaret gerçekleştirdik. Hastanede ameliyathane,  içeride doktorlar, hemşireler var. Gerçeği aratmayan çok güzel bir hastane olmuş. Orayı da gezip tutumuzu tamamladık. Ben gezimizde emeği geçen tüm yetkililere ve bize destek olanlara teşekkür ediyorum” dedi.